Dowiedz się
Jak rozwinąłem kilka firm remontowych od zera do prawie 2.000.000 zł obrotu?
Nie wchodzę we współpracę z leszczami, którzy odstawiają fuszerkę. Jeżeli odstawiasz lipę i niską jakość, to przestań czytać.
wyjaśnienie mojego podejścia i sprawdzonego schematu działania. Żeby
pojawiło się więcej zamówień, Najpierw musi być strona i internetowa.
strona www, w formie przemyślanego Landing page, w sposób uporządkowany
podająca po kolei informacje. Podająca informacje w odpowiedniej kolejności i rozwiewając wątpliwości.
Strona www
Prowadź Klienta
Za rękę
Klient wchodzi i stopniowo jest coraz bardziej przekonany, że dobrze trafił.
Następnie
wyciągnięcie strony www na pierwsze pozycje w wyszukiwarce i na mapach.
Żeby każdy kto szuka trafiał wzrokiem na link do Twojej strony. Jeżeli
dodamy do tego pozytywne opinie zadowolonych klientów, mamy przepis na
zwiększenie obrotów. Rekomendacje, polecenia, pozytywne opinie to zwieńczenie tego etapu.
I teraz najważniejsze: Dlaczego ma kliknąć akurat ten link? Ponieważ
będzie dobrze przygotowany, zarówno wizualnie i graficznie sam link
oraz
!!!KLIENT!!!

Dowiedz się
Klient jest przygotowany w podświadomości poprzez przekaz podprogowy
Dzięki regularnym wyświetleniem w social mediach i innych miejscach. Gdy zacznie sam szukać wykonawcy, podświadomie wybierze Twoją firmę, ponieważ wyda mu się znajoma.
Jak przygotować podświadomość klienta?
Uzupełniając wszystko reklamą w social mediach, filmami na YouTube, reklamą w radiu lub innymi formami kotwiczenia.
Służy
to przede wszystkim wprowadzeniu do podświadomości logo, nazwę i slogan
reklamowy. Dzięki temu firma będzie się wydawała znajoma i klient
nieświadomie chętniej wybierze ją, gdy będzie szukał pomocy
Na koniec rozmowa z klientem, aparycja, profesjonalne podejście, dobrze skonstruowana umowa i wizerunek. Ale to osobny temat
Strona www
Prowadź Klienta
Podsumowując
Najpierw stawiam dobrze zaplanowaną stronę www.
Następnie wyciągam ją na pierwsze pozycje na mapach, w wyszukiwarce.
Robię reklamy, które ściągają zapytania od ludzi, którzy mają pieniądze i potrzebują wykonawcy.
Wykonuję czary-mary, które powodują dodatkowe zainteresowanie i wejścia na stronę.
Model jest sprawdzony i przetestowany. Działa niezmiennie, niezależnie czy to pandemia, wojna, inflacja czy super kryzys.
Co do reklamy. Żeby pozyskać 1 zaawansowany kontakt do osoby, która
potrzebuje Twojej usługi potrzeba od 8 do 60 zł w zależności od
warunków.
Żeby zrobić obroty na poziomie 1.500.000 zł rocznie należy założyć 30.000 zł kosztów pozycjonowania i reklam
Czyli 2000-3000 zł miesięcznie
Lub mniej, niektórzy przeznaczają na to 300,400 zł.
Oczywiście
efekty nie są tak spektakularne, ale hej! Każdy od czegoś musi zacząć!
Zwiększę obroty, to będziesz mieć budżety na zwiększenie skali. Chill
out, zrobimy to dobrze i bezpiecznie
Rozkręciłem tak 4 firmy remontowe od zera do 1,5-2 milionów zł obrotu
Gdy Ciebie nie ma w sieci, to klienci codziennie trafiają do konkurencji
Tu trzeba podjąć męską decyzję: wchodzę i zgarniam zlecenia
czy odpuszczam i dalej siedzę pod kamieniem
Zazwyczaj
pojawia się strach „O matko kolejne koszty” z pominięciem faktu, że te
wydatki to inwestycja, ponieważ zwracają się w formie nowych klientów
Należy
odpowiedzieć sobie na pytanie ile nowych zamówień musi wpłynąć, żeby
pokryć ten koszt. Jedno? Dwa? Jeżeli tak, to prawdopodobieństwo
powodzenia jest bardziej niż pewne, ponieważ moi klienci przy tym
budżecie notują 30, 70, 90 zapytań ofertowych miesięcznie.
Zadzwoń
Porozmawiamy
Dostosujemy warianty i budżety
Tak, żebyś osiągnął tyle ile chcesz, za tyle ile możesz